Reklamlar İle Hayat 1....


Bugünkü yazımda reklamlara yer ayırmak istiyorum. Ama en zekice çekilmiş reklamlar. Bence şimdi paylaşacağım reklamlar çok sevilen reklamlar.Bazen o kadar güzel oluyorlar ki insanın hüngür hüngür ağlayası geliyor. Bazıları ise içimizi sıcacık ısıtıyor, geçmişi hatırlatıyor özletiyor. Kar amacı olsa da bu reklamlar iyi ki hayatımızda var. Bazı reklamlar bizi çok düşündürüyor. Bazıları da itici oldukları için akıllarda yer ediniyor. Gelin bunları örnekler ile ayrıntılı bir şekilde inceleyelim...:)

Öncelikle Turkcell reklamları çok ayrı bir tat. Farkındaysanız kültürümüzden, dokumuzdan ve gerçeklerimizden o kadar net ve güzel oluşturulmuş ki reklam izlemeye doyamıyorum. Ailemizin sıcaklığı, küçük şeylerden mutlu oluşumuz hepsi bu reklamda... Bunu çok iyi bir gözlemci ve sosyolog çekmiş olmalı. Diğer Turkcell reklamları da aynı güzellikte.


Bu reklamı herkes hatırlamıştır. O güzel gözlü çocuklar, en sıcak halleri ile çekilmiş. Bir yandan da şanssızlıkların içimi acıtıyor. Bunu da söylemeden geçemeyeceğim.


Bu reklam ne çok zekice... Reklamı yapanlar iyi bir magazin takipçileri aynı zamanda. Bence bir iletişimci zaten her konuda bilgi sahibi olmalı.Ve o kadar eğlenceli ki reklam ben tekrar tekrar izledim. Bunda Hande Yener fanı olmamın payı da var ama olsun. Bu reklamın başka serileri de devamlı olarak kanallarda dolaştı ama bu reklam kadar ilgi çekici değillerdi.


Beni bugün reklamlar ile ilgili yazmaya iten ise bu reklamdı. Ya bu kadar mı eğlenceli olur bir reklam? Bence bu reklamlar daha çok akılda kalıyor. Daha çok konuşuluyor. Bir süre sonra bu marka tüm dillere pelesenk oluyor. Bugün bu reklamdan bahsettik mesela hep. Bu yorucu hayatta bizi eğlendiren bu reklamlara ihtiyacımız var. Gerçekten Türk çocukları böyledir. Eğlenceli, sevimli maalesef ki tombul . :)



Eti tutku reklamları ise iticiliği ile akıllarda kaldı. Gerçekten sıkıldım bu reklamdan tutkudan soğudum. Hele en son akışıyor, akışmıyor olan beni deli ediyor.Acaba maksat ne bu reklamları çekiyorlar? Merak konusu hala... :D

Reklamlar ile ilgili daha ayrıntılı yazılarım olacak, yani reklamlar ile ilgili yazmaya devam edeceğim . Bölüm bölüm bu birinci bölüm. Artık reklamları farklı yönlerden izleyelim. Görüşmek üzere...

0 yorum:

Copyright © 2013 Sinedünya and Blogger Templates - Anime OST.