ÇOK İLGINÇ HAYVANLAR 2. BÖLÜM


İnsanların yalnızlıklarını paylaşan hayvanlara duyduğum sevgiyi durduramıyorum. Açıkçası bazen insanlardan daha çok seviyorum onları... Bazen hayaller kuruyorum keşke şu hayvan olsam diye düşünüyorum. Ve hangisi olursa olsun içimde bir mutluluk hissediyorum. Bugün şirin hayvanların fotoğraflarına bakalım. Gerçi hepsi şirin ama bazıları karşı konulmaz sevimlilikte. 



            İlk olarak mavi kurbağayı ele alalım . Bir kurbağayı seveceğim hiç aklıma gelmezdi. Ama bu kurbağa küçük pasta süslerine benziyor.


                    Ya şu buzağıya ne demeli? İnsanın sarılası geliyor. Aslında onunla bir ömür yaşarım. Sanki gerçek değil de bir oyuncak gibi.



               İşte ben sözün bittiği yerdeyim. Bu Çin Aslanlarının ne özelliği varda bu kadar şanslı yaratıldılar. Bunun kadar güzel bir köpek cinsi tanımam. Hayal gibi tatlı. Şahsen onun gibi sevimli olmayı dilerdim . :) Kar beyaz tüyleri var , masum bakışı var... Pofuduk diye tabir ettiğimiz bir hayvan.



                Tatlı hayvanlardan söz edeceğimde , bir zamanlar benimde sahip olduğum koli cinsi köpekleri unutacağım. Olacak iş değil! Benim en sevdiğim köpeğim koli cinsiydi. Tam bir futbol hastasıydı. Top oynayanları görünce adeta çıldırırdı. O mahlemize geldiğinden beri maçlarımız haram oldu. Bir sabah uyandım ve komşumuzun onu Koç ailesinin çiftliğine götürdüğünü öğrendim. E duygusal biriyim. O günümde ağlamak ile geçti. Dişiydi benim lessiem. Adı lessie idi. Zaten bu koli cinsi köpeklerin bir filmi var oradaki köpeğin adıda lessiedi. Ordan koydum adını. 




                 Bence en tatlı kuş muhabbet kuşları. Hepimizin yolları kesişmiştir onlarla. Benim en sevdiğim beyaz renkli olanlar. Benimde vardı. Hastalandı ve kaybettim . Öldüğü zaman çok üzüldüm. İyi bakamadığımı düşündüm ama o beyaz tüyleri sıcacıktı. O sıcaklık hala zihnimde...



              Tatlı hayvanların şahı! Beyaz İran kedileri... Bakışları insanın bütün duvarlarını yıkıyor. Elde değil ! :)




      
               Hepimizin büyük bir özenle beslediği ördekler de çok tatlı değil mi?



                 Çoğumuzun beslediği bir hayvan daha. Japon balıkları. Bugünkü hayvanların bir çoğunu besledik. Fark ettiyseniz? Belki bu kadar tatlı oldukları için besliyoruz.



           Çok tatlı bir hayvan daha. Kutu ayısı. Hatta tatlılığı reklam senaristlerinin de gözünden kaçmamış bir çok reklamda oynamıştır. :)




                       Ve son olarak en tatlı hayvanımız tabi ki panda.. Bu tatlı hayvanın güzelliğide reklam senaristleri tarafından kaçmamış. Şuan bir çok markanın amblemi ...:)

0 yorum:

Copyright © 2013 Sinedünya and Blogger Templates - Anime OST.