Çok İlginç Hayvanlar 1. Bölüm

          

                         Bazen haber okurken ya da belgesel izlerken çok farklı canlılar görüyorum. Düşünüyorum Kurban olduğum Rabbin ne kadar güzel yaratmış. Bazılarının güzellikleri büyülüyor. Bazılarının ise ilginçlikleri... Bu yazımda ilginç ve güzel hayvanları fotoğraflar ile göstereceğim. Fazla bilgi vermeden sadece görünüşleri ile ilgili duygusal yorumlar yapacağım. Sizde çok şaşıracaksınız.

İlk hayvanımız " Damla Balığı " dünyanın en çirkin hayvanı olarak nitelendirilir. Denizim çok derinlerinde yaşadığı için insanlar bu balığı görmezler. Nesli tükenmektedir.
     Loris adlı küçük maymunumsu bir hayvan. Çok yavaş olması ile dikkat çekermiş. Güney Asya'da yaşarmış. Aslında ben fantastik bir filmin karakteri olarak gördüm. :)
                            Ganj timsah keskin dişleri ile dikkati çekiyor.Boyu 7 metreye kadar ulaşıyor.Allah kimseyi eline düşürmesin.
               Dumbo Octopus   adlı hayvanı hayalimizde bile zor düşlerdik. Bir çizgi film kahramanı gibi. Ama çok etkileyici... Okyanusun en derin yerlerinde yaşarmış.
                   Balon  balığı güzel olduğu için çoğu yerde görmüş olabilirsiniz. Ama gördüğüm en tatlı balık... Pasifik okyanusunda yaşar.
                           Kırmızı panda adlı hayvanın sevimliliğine doyum olmaz. Bu hayvan kadar sevimli görünmek isterdim açıkçası. Çok ama çok tatlı bir hayvan.Çin' de yaşamaktadır.
              Uzun burunlu maymun. Gerçekten komik görünüşlü ama insanlara benziyor. :D Ancak bu uzun burunları sayesinde koku alma duyguları çok gelişmiştir.
                 Mary River Kaplumbağası. Bu ilginç hayvanın kafasındaki saç değil algdır. Ayrıca çok satılan bir kaplumbağa türümüş. Ben çok sevdim olsa evimde beslemek isterdim.
Aye Aye . Bu hayvanda fare boyunda bir maymuna benziyor. Ormanda yaşar ve gerçekten de bir maymun türüdür.
          Mavi ayaklı bubi. Çok şeker bir hayvan daha . Ayaklarının rengi mavinin en güzel tonu.
                        Okuduğum dergide dünyada 10 milyon tür hayvanın olduğunu ama insanların sadece 2 milyonunu tanıdığını ve adlandırdığını yazmışlar. Öyleyse bu çok büyüleyici bir rakam. Allah'ın kudretini görüyoruz. Bu ilginç hayvanları biriktirdikçe blogumdan paylaşacağım. 

0 yorum:

Copyright © 2013 Sinedünya and Blogger Templates - Anime OST.